dijous, 14 de juny de 2018

Premis del comentari exploradors

Felicitats pels quatre alumnes de l'Escola Pia de Sabadell que han guanyat el concurs comentari exploradors.

Laia Naspler, 1r de Primària. La història d'un eriçó: la història d'un eriçó és molt maca perquè la tortuga era l'única que volia ser la seva amiga. Els altres li deien que no perquè tenia punxes. Jo seria amiga d'ell. Us agradarà molt llegir el llibre.

Aran Pichel. 2n de primària. Guji Guji: m'ha agradat perquè és una història normal. Suposo que si algú fa com els ànecs que no volien acceptar un que era diferent, la gent d'aquest món no seria feliç. Tu t'has d'acceptar com ets perquè sinó no seràs mai feliç. Us recomano que llegiu aquest llibre, és molt divertit i emotiu. Hi havia moments que em venien nervis i altres moments felicitat.

Martí Claverol, 2n de primària. L'illa de l'avi: m'ha agradat perquè té molta imaginació i és emocionant.Té un avi que és el millor de tot el món igual que el meu que és escriptor. És molt xulo perquè va amb un vaixell.

Màrius Xiberta, 5è de primària. Hola sóc en Màrius Xiberta de l'Escola Pia de Sabadell. Com que no he pogut contactar amb vosaltres, us faré una proposta. Com que exploradors de llibres crec que hauria de tenir varietat, m'agradaria que hi afegíssiu algun còmic entre els libres. Espero que si! Gràcies!

Conxita Tarruell, membre del grup d'Animació a la Lectura, per agrair la participació, va fer entrega dels premi.

Seguidament podeu veure un vídeo on apareixen els propis guanyador llegint els seus propis comentaris sobre el perquè els ha agradat el llibre, per més informació visiteu el bloc http://elgoigdellegir.escolapia.cat/.