dimarts, 19 de juny de 2018

Exposició de les ciutats de 3r d'ESO

Els alumnes de 3r d'ESO van finalitzar la setmana passada, dins l'assignatura de Tecnologia, un projecte basat en el tema de les estructures que han treballat a classe.

Cada grup de taller va escollir per votació quina ciutat els agradaria representar i quins edificis en farien, llavors, es van repartir la feina i un cop fets els plànols i decidides les mesures van començar el procés de construcció, ja fos utilitzant estructures metàl·liques, fusta, cartó ploma o impressió 3D.

A mes, es van assignar rols dins de l'equip (directors tècnics, artístics i caps de producció) també escollits per votació, cadascun d'ells amb una funció específica dins el grup.

Les maquetes finalitzades estaran exposades al passadís del costat de la biblioteca al llarg d'aquesta última setmana de curs. Fent clic en el següent enllaç en podeu veure la resta de fotografies.