dilluns, 28 de maig de 2018

VIII Mostra Audiovisual Josep Maixenchs

Els alumnes de Cultura Audiovisual de 2n de batxillerat Joel Cosp, Mireia Flores, Arnau Puig i Maria Albareda han guanyat la VIII Mostra Audiovisual Josep Maixenchs en la modalitat de Documental. El documental porta per títol "Ousman, l'ocell lliure de Ghana", i ha estat dirigit pel professor David Serrano.

El documental descriu el periple de l'Ousman, que va néixer a Ghana i va perdre la mare en el part, la qual cosa el condemnava a mort. Va haver de fugir del poblat als 9 anys. Fam, por, màfies, pasteres, CIE i la vida al carrer a Barcelona fins que una família decideix acollir-lo. Avui dirigeix l'ONG NASCO Feeding Minds i procura l'educació dels nenes de la regió on va néixer.

A continuació podeu veure el documental, disponible també dins la web del batxillerat artístic juntament amb la resta d'obres dels nostres alumnes: