dimecres, 21 de març de 2018

Crèdits de Síntesi de 1r cicle d'ESO

Aquesta setmana estem treballant els crèdits de síntesi a 1r i a 2n. A 1r els nostres alumnes descobreixen multitud d'aspectes relacionats amb la ciutat de Sabadell: la demografia, la composició del govern municipal, la biografia dels personatges que donen nom a algunes de les nostres places, el Torrent de Colobrers o les instal·lacions municipals (CAP, instal·lacions esportives i centres cívics). Tota aquesta descoberta de la ciutat quedarà reflectida en una revista que redacten íntegrament en els seus grup de treball.

A 2n els alumnes centren la seva feina a l'entorn del Parc Catalunya: la història que hi ha al darrere d'aquest parc, el cost que ens suposa a tots els ciutadans de Sabadell, la vegetació que hi trobem, l'Observatori, etc. El producte fina d'aquest crèdit és un power point que exposen l'últim dia de la setmana.