dimecres, 28 de febrer de 2018

Un dia diferent: neu a l’escola

Avui ha estat un dia diferent donat la nevada que ha caigut. Alguns alumnes no han pogut venir a col·legi, però els que si han vingut han tingut diferents estones on interactuar amb la neu. En aquest enllaç podeu veure l’àlbum fotogràfic de la nevada a l’escola.

Cal destacar que els nens i nenes de P4 han aprofitat l’avinentesa per treballar l’itinerari de l’aigua que estan fent actualment. Han agafat la neu i l'han posat a dins d'unes safates per tal que un cop desfeta poder observar que la neu torna a ser aigua líquida. Una de les safates l'han posat a sobre el radiador perquè s'adonin que amb l'escalfor la neu es desfà abans. En aquest enllaç hi trobareu més fotos de l’activitat de P4 amb la neu.