dimecres, 24 de gener de 2018

Els emprenedors presenten els seus projectes

Després de portar a terme durant el primer trimestre els projectes de la Marató, l'Apilo i de la Setmana Solidària, el treball final de l'assignatura d'emprenedoria consisteix en planificar i implementar un projecte personal.

De manera individual, cada un dels alumnes va dissenyar un projecte, que va presentar en una primera fase al seu grup. La feina del grup va ser escollir un d'entre els projectes presentats; cap grup es va veure capaç de triar un dels 4 projectes individuals, i tots els grups van decidir crear un nou projecte a partir dels que cada membre havia pensat.

Un cop decidit el projecte de cada grup, els van presentar davant la classe, i es van fer votacions. La idea era posar en pràctica el projecte més votat dels 5, però vista la qualitat i l'esforç de tots els grups, intentarem que tots es puguin fer.

Les Peripatètiques han proposat "La volta al mon"; les Lihgt han proposat "Materials a 4 rodes"; els Sense Nom han proposat "Atrapa la cura"; els MC's han proposat "Kahoot solidari"; i els Comando Oruga han proposat "Els 4 jocs".