dimecres, 13 de desembre de 2017

Problemes a l'esprint 3r i 4t ESO

48 alumnes de 3r i 4t d'ESO han estat les 2 primeres hores del matí concursant com a equip de l'escola en els Problemes a l'Esprint. És un concurs de matemàtiques on té molta importància el temps i la coordinació entre equips: alguns dels problemes necessiten el resultat d'un altre exercici com a dada.

Han aconseguit respondre de manera correcta i dins del temps establert, 7 dels 8 problemes proposats per l'organització, cosa que ha suposat tot un repte. L'organització ha estat clau: tant els de 3r com els de 4t han fet grups de 4 o 5 alumnes, i han anat resolt un problema entre 2 o 3 grups; això els ha permès contrastar els resultats, i en cas de tenir respostes diferents, comprovar els càlculs.

Felicitem als alumnes que voluntàriament han participat en el concurs que organitza l'Abeam i els animem a seguir tenint interès per les matemàtiques no curriculars.