dimarts, 5 de desembre de 2017

L'Escola Pia es mou per la Marató

Com ja és habitual durant la setmana que dediquem a la sensibilització de cara a la Marató de TV3, ens ha visitat una estudiant d'últim curs de medicina, per explicar-nos una mica tot el que fa referència a les malalties infeccioses.
Aquest any hem tingut una grata sorpresa: l'estudiant de medicina que ha vingut a explicar-nos el tema de la Marató és l'Ivet Parés, antiga alumna nostra, que va demanar venir a fer aquesta tasca. La Ivet està ja preparant-se pel MIR, amb ganes d'acabar els estudis i poder posar-se a treballar d'allò que sempre ha volgut: la medicina.

Ahir dilluns els alumnes de 1r i 3r d'ESO van estar veient el vídeo i escoltant l'explicació, i avui són els de 2n i 4t d'ESO qui escolten i aprenen una mica més sobre el tema.