dilluns, 6 de novembre de 2017

Setmana Solidària: xerrada de la Maria Carrasco a 1r de Primària

Aquesta setmana, la Maria Carrasco, mestra d'anglès de l'escola, farà una xerrada a totes les classes de 1r de primària per explicar-los la seva experiència a Mèxic aquest estiu passat fent de voluntària.

La Maria, va anar a través de la Fundació Educació Solidària de l'Escola Pia a Ensenada (Mèxic), a fer de voluntària organitzant un casal d'estiu pels nois i noies d'aquesta ciutat. Va estar acollida a una casa d'una família d'Ensenada i participava de les activitats proposades per la parròquia del escolapis.

Ha explicat els nens que allà, malgrat les necessitats que tenen, són molt feliços i fan coses que els nens d’aquí també fan. Tot plegat acompanyat de fotografies per fer veure els nens una realitat diferent a la que els nostres alumnes estan acostumats.