dimarts, 28 de novembre de 2017

Concerts de Santa Cecília

Dimecres i dijous de la setmana passada l’escola va celebrar el Dia de Santa Cecília, patrona dels músics, i els alumnes de l’escola van poder gaudir de diversos concerts interpretats pels alumnes dels ensenyaments musicals.

Per començar, el mateix dimecres 22, uns quants alumnes dels conjunts instrumentals d'ESO i Batxillerat que cursen els seus estudis d'instrument a la nostra escola, van estar tot el matí oferint un concert als alumnes d'infantil i primària. Dos conjunts ben diferents amb un repertori molt variat ens van fer vibrar i passar una bona estona.

El dijous al matí, vam obrir les portes de l'escola als infants de les llars d'infants Sol Solet, Cau-Catau i La Quitxalla per celebrar Santa Cecília amb els nostres alumnes de P3. La Blanca Montoliu, acompanyada pels alumnes de Primària Musical de 6è, els va explicar un conte amb cançons cantades i o interpretades pels alumnes amb els seus instruments, flautes travesseres, guitarres, acordió, clarinets, violins, violoncel i piano. No tant sols va ser un acte musical, també va ser un retrobament molt emotiu entre alumnes de P3 que havien tingut algunes de les professores que acompanyaven als infants convidats.

A la tarda, Els alumnes d'ESO van celebrar Santa Cecília anant a escoltar els concerts que els seus companys dels estudis musicals els van oferir amb els combos. Petites formacions que van interpretar peces de Rock, i de Jazz entre d'altres.