divendres, 27 d’octubre de 2017

Crèdit de síntesi de 4t d’ESO

Dilluns passat els alumnes de 4t d’ESO van tancar el crèdit de síntesi preparant la Mostra d’Itàlia, una fira on s’exposaven tots els treballs fets pels alumnes durant els dies del crèdit.
Aquesta Mostra pretén ser el reflex de la feina que fan els alumnes durant 3 dies, al voltant de 20 nuclis temàtics; aquests nuclis (tots relacionats amb la zona d’Itàlia que es visita durant el viatge de final de curs) es desenvolupen i es presenten en forma de treball escrit, però també en forma d’estand en la Mostra.

Aquests estands pretenen ensenyar a tots els alumnes de l’escola alguns trets característics de cada nucli, i també els proposen algunes activitats: puzles, jocs d’encistellar, de relacionar, i fins i tot, aquest any, un Scape Room, un joc de pescar góndoles, un telescopi i un Kahoot.
Podeu accedir a l'àlbum fotogràfic del crèdit de síntesi fent clic en aquest enllaç, i a més, a continuació podeu visionar un vídeo muntatge.