dimecres, 20 de setembre de 2017

Proves gratuïtes i reunions de les extraescolars d’aquest curs.

Menys de dos setmanes i comencem amb les activitats extraescolars 2017-18! Encara teniu temps per apuntar-vos! Us informem també que farem proves gratuïtes de les activitats noves d'aquest curs.

• Prova gratuïta de l’extraescolar de Cuina divendres 22 de setembre de 12:45h a 13:45h a l'aula 13. Us demanem que per una millor organització totes aquells alumnes que estigueu interessats us apunteu a Secretaria abans de divendres.
  • Prova gratuïta de Programació per els alumnes de Secundària dijous de 14:20h a 15:20h a l'aula d’informàtica de Primària. També trobareu un full d'assistència a Secretaria.
A més, el dilluns 25 de setembre a les 19:30h a l'aula d’informàtica de Primària tindrà lloc una reunió informativa per a totes les famílies de l'extraescolar de Robòtica, i el dimecres 27 la reunió informativa de Programació a la mateixa aula.