divendres, 23 de juny de 2017

Dia de la Música, actuacions al carrer Sant Quirze.

El passat dimecres 21 de juny, es va celebrar el Dia de la Música. Ubicats al cèntric carrer Sant Quirze de Sabadell, nombrosos alumnes de l’escola, van mostrar el seu gaudir per la música en un àmbit distès molt diferent de les audicions que estan acostumats a dur a terme.

Des de les sis de la tarda fins a les nou del vespre hi hagué música “non-stop”, iniciant pels alumnes més petits tot interpretant cançons populars i actuals, en solitari o bé en format de duos i trios. Més endavant, seguiren els alumnes més grans interpretant obres de més complexitat musical. També hi intervingueren realment animats el conjunt instrumental de 3r de Primària de la Blanca Montoliu. Seguidament, vam quedar embadalits amb l’esplèndida actuació del Cor Vèrtex, un cor dirigit pel Marc Reguant, compost per alumnes i ex-alumnes de l’escola i també per joves interessats amb el projecte. I finalment, a dos quarts de nou, vam poder gaudir de dos dels combos de Secundària del Pepo Domènech. Una actuació enèrgica i engrescadora que va clausurar una intensa tarda al ritme de la música.

Gràcies als músics, famílies, amics i col·laboradors per formar-ne part!