divendres, 9 de juny de 2017

Compartim l’itinerari amb les famílies de 3r d’EP

Durant aquest darrers dies els alumnes de 3r d’EP han convidat als seus pares, mares, avis, àvies...a visitar les aules per poder-los explicar l'itinerari d'aprenentatge que estan treballant i que duu per títol: Què passaria si no tinguéssim esquelet?

Abans de començar la directora de projectes de l’escola es va reunir amb les famílies per comentar amb més detalls els trets principals d’un itinerari, la importància del treball cooperatiu, de les bones preguntes, etc.

I a continuació, a partir d'una exposició de fotografies i d'exemples de les tasques realitzades durant aquest trimestre, els alumnes han pogut mostrar tot el que han dut a terme perquè els seus pares i mares entenguin millor què vol dir aplicar el SUMMEM a l'aula.

En acabar la tarda, el balanç fet tant per les famílies com pels alumnes ha estat molt positiu. Podeu seguir el que us hem explicat amb les següents imatges. SUMMEM!!