dijous, 1 de juny de 2017

Cloenda de la campanya "gràcies.365"

Aquest matí, ens hem reunit tota l'escola al pati gran per tancar la campanya de pastoral d'aquest curs que ha tingut per lema "gràcies.365".
L'acte ha estat acompanyat musicalment en directe pels alumnes de conjunt instrumental i de cambra de cicle superior, 1r d'ESO, 2n d'ESO i 4t d'ESO.

Els alumnes grans han anat a buscar als petits a la seva aula. Un cop situats al pati, els hem lliurat un paquetet amb una sorpresa a dins. Quan ha sigut el moment d'obrir-lo, s'han trobat amb una polsera amb el lema de la campanya. Se l'han posat d'una manera especial: grans i petits s'han ajudat a fer els nusos.
En total han fet 3 nusos: cadascun corresponia a cada trimestre. Abans de cada nus, hem explicat i recordat el que havíem fet a cada activitat al llarg del curs i hem donat els diferents motius d'agraïment.

Al primer trimestre, fent el 1r nus hem parlat de l'agraïment d'educació, és a dir, adonar-se de com ens sentim quan som agraïts i com se sent l'altre quan li agraeixes alguna cosa.
El 2n nus corresponia al 2n trimestre i hem recordat que cal ser conscients d'allò que tenim i estar-ne agraïts. Per acabar, el 3r nus ens ha portat a la part més espiritual de l'agraïment recordant-nos que tots tenim una part interior que ens fa adonar que hem de donar gràcies almenys un cop al dia.

Seguidament, la Berta Guxens, guanyadora del concurs del logo de la campanya, ens ha explicat el sentit amb el quan va dissenyar aquest logo.

La peça musical "Oneday" tocada en directe, ha servit per cloure l'acte. Aquesta cançó ens ha servit de fil conductor al llarg del curs i avui d'una manera especial l'hem escotat tots junts.
Després, el Jordi Fontoba, director de l'escola, també ha fet una intervenció i finalment hem fet una reflexió final recordant que hem de donar gràcies almenys una vegada els 365 dies de l'any. Portar posada la polsera ens recordarà que és molt important ser agraïts.
Moltes gràcies a tots els que heu fet possible aquest acte!!!
Clicant aquest enllaç trobareu totes les fotografies d'aquesta cloenda.