dimarts, 23 de maig de 2017

Trobada de flautes a Barcelona

Els alumnes de l'escola no paren, aquest dissabte 20 de maig alumnes i professors de l'Escola Pia van participar en la Trobada de flautes! La Flautada!

En aquesta ocasió va ser a Barcelona, al barri del Raval. Es van trobar 300 flautistes, nens i nenes, joves, adults i professors. Va ser un dia inoblidable, van aprendre molt, van tocar molt la flauta, van gaudir fent música, tallers musicals, gaudint d'un espectacle, i convivint junts tot el dia.

Al vespre van fer un concert per a tothom que els volgués venir a veure al Museu Marítim de Barcelona, a les Drassanes. Va ser molt emotiu, partitures amunt i avall, faristols, nous amics i amics acabats de fer, emocions... tot un seguit d'experiències que ens van enriquir la vida musical i personal.
En definitiva, un gran dia on s'ho van passar d'allò més bé.