dimecres, 17 de maig de 2017

Planetari fora d'òrbita P4-P5

Divendres passat els nens i nenes de p4 i p5 van fer activitats relacionades amb l'univers, ja que aquest trimestre estan treballant l'itinerari del moviment dels planetes.
Van entrar en un planetari i viatjar des de l'escola a l'univers, tot veient les estrelles, el sol i, fins i tot, anar a la lluna i a júpiter que aquest mes es veu molt bé.

També els van explicar el moviment dels planetes que formen el sistema solar. A més a més van tenir l'oportunitat de sortir al pati a mirar el sol a través d'unes ulleres especials.

S'ho vam passar molt bé i van aprendre moltes coses!
I, per cert, el senyor i la senyora del planetari els van demanar ajuda: Als nens i nenes de P4 els hi van demanar un vídeo representant el moviment dels planetes i la nostra lluna...i als nens i nenes de P5 una maqueta per poder-ho explicar a les escoles a on van a fer els tallers.

Trobareu més fotografies d'aquesta activitat seguint aquest enllaç.