dimarts, 16 de maig de 2017

Cloenda del Projecte Padrins

Divendres, els alumnes de 1r d'ESO i 1r de Batxillerat que han format part del Projecte Padrins al llarg d'aquest curs, van dur a terme la darrera trobada. En l'acte, va venir una parella de padrins del primer any (curs 2014/15) per explicar la seva experiència i quina utilitat n'havien tret. Seguidament es van projectar fotografies de les diferents trobades que han fet al llarg del curs i a continuació, van contestar una enquesta anònima de valoració per saber com ho han viscut i fer propostes de millora per tal de preparar el següent curs.

En acabat, va arribar el moment de lliurar-los la documentació: el llibret de seguiment pels nois i noies de 1r d'ESO i el contracte i certificat de voluntariat pels alumnes de 1r de Batxillerat. Es van fer fotografies i van tenir una estona per escriure's dedicatòries i acomiadar-se.
Finalment, van compartir un esmorzar de germanor.