dilluns, 24 d’abril de 2017

gràcies.365 al llarg del 2n trimestre a Infantil i 1r de Primària

Al llarg del segon trimestre i dins l'activitat de la campanya de pastoral, els alumnes d'Educació Infantil i 1r de Primària, van treballar l'objectiu de ser conscients d’allò que tenim i estar-ne agraïts. Per fer-ho, vam demanar a les famílies que portessin una fotografia d’alguna cosa o objecte que fos important pels nens i que sabessin explicar el perquè és important.

Abans, a les classes, van estar observant fotografies de llocs i objectes de l'escola que utilitzen diàriament i en van valorar la importància de tenir-los; també van estar parlant de què passaria si no els tinguéssim. Va ser una bona manera de treballar-ho perquè ho aprenguessin a valorar.

Amb les fotografies que van portat els nens i nenes, es va elaborar un mural al passadís d'Educació Infantil i una cartellera a cada classe de 1r de Primària. Moltes gràcies a totes les famílies per la vostra col·laboració!