dimarts, 4 d’abril de 2017

3r d’ESO a Barcelona amb el crèdit de síntesi

L'alumnat de 3r d'ESO estan duent a terme el seu crèdit de síntesi a la ciutat de Barcelona. L'activitat consisteix en una descoberta dels indrets més emblemàtics de la Barcelona antiga en petits grups i fent servir l'anglès com a llengua exclusiva de comunicació. Durant els tres primers dies del crèdit han fet un seguit de rutes a peu i en autocar de diferents àrees de la ciutat, des de la Barcelona romana i gòtica, la ciutat vella, la Rivera, la Barcelona modernista, els barris de Sant Pere i Santa Anna, la Ciutadella, Montjuïc, la Barceloneta o la Vil·la Olímpica. Els alumnes han de fer un seguit d'activitats que inclouen la resposta a diversos qüestionaris, l'elaboració de mapes i guies visuals amb fotografies etiquetades dels diferents indrets visitats i l'enregistrament consentit d'entrevistes a turistes. Podeu consultar el dossier en versió bilingüe català - anglès a l'apartat Papers del nostre web, tot i que l'alumnat només disposa del dossier en anglès.