dimarts, 21 de març de 2017

Batxillerat artístic visita el CaixaForum

El divendres 17 de març vam anar amb els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat que cursen assignatures d'artístic al CaixaForum Barcelona per fer dues activitats.

La primera va ser una visita dinamitzada de l'exposició «Distància Curta. Nicolás Paris» on a partir del diàleg d'un educador amb els alumnes i de la participació en diferents jocs i experiments vam conèixer l'obra d'aquest artista colombià alhora que ens va permetre establir relacions amb la nostra pròpia experiència.

La segona va ser una visita comentada de l'exposició «Art i Cinema. 120 anys d'intercanvis». L'objectiu d'aquesta exposició era mostrar el caràcter innovador del cinema i, en aquest sentit, la seva influència en la resta de les arts fins als nostres dies. Els alumnes van poder gaudir del paral·lelisme existent entre els artistes de les avantguardes històriques i els cineastes.

En aquest enllaç podeu veure més fotografies de la visita al CaixaForum dels alumnes de Batxillerat artístic de l'escola.