dilluns, 6 de març de 2017

2n d'ESO participa en un concurs de llengua a Radio Sabadell

Tres alumnes de 2n d'ESO han representat l'Escola en el concurs Pica lletres dels estudis de la Xarxa de Comunicació Local. Els tres concursants, Marc Sans, Laia Labrandero i Alba Lloret, van anar divendres fins els estudis de Ràdio Sabadell i es van enfrontat a 3 concursants més de Mollet del Vallès i en van sortit vencedors.

El concurs va consistir en lletrejar paraules, detectar un barbarisme, escoltar una cançó i respondre preguntes sobre la lletra. El Marc va fer una esplèndida presentació de l'equip. L'Alba va deixar sorpresos a presentadors i concursants per la rapidesa i encert amb què va lletrejat les paraules i la Laia va ser clau en les preguntes de la cançó. Tots plegats ho van fet molt bé.

Al concurs hi participen escoles de tota Catalunya i aquest any, malgrat la bona actuació dels representants de la nostra escola, la puntuació no ha estat suficient per classificar-se a la final. Malgrat tot la presentadora els ha convidat a participar l'any vinent en el format televisiu del programa.