dilluns, 20 de febrer de 2017

Menazka a TV3

"Menazka (la cassola)", documental protagonitzat per l'exalumna Camino Llonch, i dirigit pel professor de l'escola David Serrano, ha estat adquirit per un any a TV3 en contracte signat  dijous passat.
"Menazka" descriu el viatge de Camino Llonch en companyia d'Isaac Borojovich, supervivent de 3 guetos i 6 camps, al camp de concentració nazi on va ser alliberat: Bergen Belsen. L'Isaac viu a l'Uruguai i ha visitat ja dues vegades l'escola.Al documental també hi apareixen altres estudiants de l'escola com Jan Solà (l'Isaac petit) o Guifré Serrano (Aron petit).
El documental ha estat gravat a tres països: l'Uruguai, concretament a Montevideo, a Sabadell, a l'Escola Pia, i a Bergen Belsen, prop de Hannover, a Alemanya.
El Punta del Este Jewish Film Festival el va premiar com a Millor Documental el 2016, i ha format part de la Secció Oficial del Festival de Cinema Jueu de Barcelona, del Festival de Cine Judío de Madrid, i properament viatjarà a Atlanta, Sao Paulo i a Tel Aviv.