divendres, 10 de febrer de 2017

Iniciem el SUMMEM a 1r d'ESO

Els Itineraris d'aprenentatge també arriben a la secundària. Durant el primer quadrimestre els alumnes de 1r d’ESO han dut a terme activitats de cohesió de grup i han aplicat, des de les àrees que formen part dels itineraris, algunes de les estructures cooperatives (parada de 3 minuts, 1-2-4, el sac de dubtes i el full giratori).

Finalment ha arribat el dia i ara sí que l’aplicació a l’aula del propi itinerari es fa evident. Dilluns es va dur a terme l’activitat de tret de sortida, vam poder veure la curiositat, els nervis, i les ganes de treballar d’una manera diferent on el treball cooperatiu juga un paper molt i molt important. El dimecres l’activitat de motivació va permetre als alumnes gaudir d’un tastet organolèptic de tomàquets; on arribarem amb tot això? Quines bones preguntes ens anirem plantejant? Quin repte suposa aquest itinerari?

Us anirem informant dels nostres avenços. A continuació trobareu algunes fotografies d’aquesta primera setmana. SUMMEM!