dilluns, 20 de febrer de 2017

Exposició de I'itinerari d'aprenentatge a 5è de Primària

Per què els éssers vius no poden viure en qualsevol lloc del planeta Terra? Aquesta ha estat la pregunta inicial i final de l'itinerari d'aprenentatge que dins del projecte SUMMEM han realitzat els alumnes de 5è de Primària.

Divendres passat van posar el punt i final a aquest itinerari amb una exposició de la feina feta oberta als pares i les mares. L'objectiu va ser doble. En primer lloc, compartir el que han après explicant alguns dels productes realitzats al llarg del itinerari: lapbooks, xarxes tròfiques, ecosistemes, contes, treball de proporcionalitat matemàtica,... En segon lloc, que els alumnes expliquessin als seus pares el procés per gestionar un itinerari d'aprenentatge: càrrecs cooperatius i bones preguntes entre d'altres tècniques cooperatives.

L'exposició va comptar també amb una mostra fotogràfica del procés d'ensenyament-aprenentatge de l'itinerari i en aquest enllaç podeu accedir a l'àlbum fotogràfic de l'exposició de l'itinerari d'aprenentatge de 5è de Primària.