divendres, 24 de febrer de 2017

Excursions de 2n trimestre a l’ESO i Batxillerat

Avui els nois i noies d’ESO i Batxillerat estan d’excursió. Els de 1r d’ESO tenien previst visitar la Vila Romana Els Munts a Altafulla però la visita s'ha cancel·lat per la pluja i han anat a descobrir la Tarraco Imperial al Museu d'Arqueologia de la ciutat.

Els seus companys de 2n d’ESO  han anat a Ripoll a fer tres activitats. Una al Museu Etnogràfic, una gimcana del pas del temps, una altra a l'Escriptòrium i finalment el Taller de les Bèsties al Monestir.

Els nois i noies de 3r d’ESO han anat a visitar la Sagrada Família a Barcelona, visita guiada que fan en anglès. 4t d’ESO visiten el Cosmocaixa a Barcelona i gaudeixen del seu planetari.

Per la seva banda els alumnes de Batxillerat de l’escola s’han desplaçat Sant Fruitós del Bages per visitar el Món Sant Benet i participar en diversos tallers. Malgrat el dia plujós que els ha acompanyat, els alumnes de batxillerat han fet les activitats que tenien programades. Els de primer han visitat el monestir de Sant Benet ı els de segon han fet un curs de nutrició i cuina. Han acabat l'excursió amb un vermut conjunt.