dilluns, 19 de desembre de 2016

Músics de l’escola participen a l’encesa d’espelmes de Mans Unides

El passat dissabte a la tarda, a la nostra ciutat, alumnes de Primària i Secundària Musical, així com també alumnes que estudien instrument a l’escola com a activitat extraescolar, van participar a l’encesa d’espelmes, projecte solidari de l’ONG Mans Unides, tot amenitzant-lo musicalment.

Quan es va fer fosc, la música va començar a sonar amb els alumnes participants més petits de la colla: els músics de 3r de Primària del conjunt instrumental de la professora Blanca Montoliu. Van interpretar “Calendari de tardor”, “Santa Nit” i “Us desitgem un Bon Nadal”, amb molta energia i il·lusió! Mentrestant, el públic i els visitants que es passejaven per la Fira de Santa Llúcia compraven espelmes solidàries i les posaven just al costat de l’escenari, a les escales de l’església de Sant Fèlix.

A continuació, els alumnes de Cicle Superior van prendre el relleu: la Noèlia Arango, la Queralt Cortés i el Pau Moreno a la flauta, i la Núria Teixidó al piano, van interpretar “Jingle Bells” i “El noi de la mare”. Seguidament, la Sara Beringues, la Ilènia Fructuoso i la Júlia Pastor, alumnes d’ESO de l’escola, van interpretar les Nadales “El desembre congelat”, “Joia en el món” i “fum-fum-fum”.

Finalment van tancar l’acte dues alumnes de 3r d’ESO, la Maria Monistrol al piano i la Júlia Pastor a la flauta, tot interpretant “Viva a la vida” de Coldplay i la Nadala “Carol of the drum”. Agraïm a tots els músics i a les famílies participants la seva espurna musical i col·laboració en l’encesa d’espelmes de Mans Unides en aquest acte, que esperem que permeti donar una petita espurna de llum als projectes d’enguany.