dilluns, 28 de novembre de 2016

Sant Josep de Calassanç 2016

Divendres passat tots els alumnes de l’escola van celebrar la diada de Sant Josep de Calassanç, fundador de l’Escola Pia. Es van fer tot un seguit d’activitats. Els més menuts de la casa, els nens i nenes d’Infantil, van poder gaudir d’uns contes a les seves aules i d’una representació de titelles a la sala d’actes de l’escola. Per la tarda van participar d’una gimcana molt divertida al pavelló i al gimnàs. Podeu veure moltes més fotografies a l’àlbum fotogràfic d’Infantil de la diada de San Josep de Calassanç d’enguany.

Els nens i nenes de Primària, entre d’altres activitats, s’ho van passar d’allò més bé amb la tradicional fira de Sant Josep de Calassanç organitzada pels nois i noies de 2n d’ESO. A la tarda, els alumnes de 1r, 2n i 3r van saltar, ballar i cantar al pati al ritme de les cançons d’en Rahmon Roma

A secundària es van fer un munt d’activitats. Els alumnes de 1r d’ESO van sortir al carrer a fer de joves periodistes. Van passejar pels carrers del centre de Sabadell per fer preguntes a la gent gran sobre la seva infantesa i del que recorden de quan anaven a l’escola. Un cop recollida la informació han estat confeccionant articles de diari, vídeos o penjant notícies al bloc de la classe. Com ja hem comentat, els alumnes de 2n d’ESO van organitzar la fira pels alumnes de Primària, i els nois i noies de 3r i 4t d’ESO van poder participar cadascú de dos tallers: cuina, salsa, relaxació, art, creació de documentals,xinès, decoracions de Nadal,... Alumnes voluntaris de 4t d’ESO van participar a la Caminada per la Pau junt amb 500 alumnes de 4t d’ESO d’altres Escoles Pies i que aquest any era a Montserrat. En resum, tot un matí ple d’activitats.

Per la seva banda, els alumnes de Batxillerat van anar a l’auditori de la Caixa on van veure una pel·lícula i actuacions musicals a càrrec d’alguns dels seus companys.