dilluns, 7 de novembre de 2016

Exalumne finalista als Premis Floquet de Neu

El passat 26 d'octubre, l'Andreu Basolí Sánchez, exalumne de l'escola, va quedar 2n finalista als Premis Floquet de Neu al millor treball de Recerca de Batxillerat amb el seu treball "Benestar en animals de zoològic" dirigit per la Marian Ollé.
L'Andreu, a la part teòrica del treball, va fer un recull dels objectius dels zoos moderns, una descripció del benestar animal que incloïa les conductes denominades com a "normals", les conductes "anormals" o aberrants i com evitar o reduir aquestes últimes.
Per a la part pràctica va passar més de 30 hores, repartides en diferents dies, observant a les tres elefantes del Zoo de Barcelona per poder definir la seva conducta i detectar possibles conductes aberrants produïdes a causa de la captivitat. Va estar fent enquestes als visitants del zoo per conèixer la seva opinió sobre els zoològics, amb quina finalitat hi anaven, com veien als animals, etc. Va entrevistar a un treballador anònim del zoo, al ara ex-Director Miquel Trepat i al Conservador de Mamífers Conrat Ensenyat, tot això per acabar de complementar el treball.

L'Andreu està molt content i satisfet per al treball realitzat, és una de les coses que més li ha agradat del batxillerat.