dilluns, 7 de novembre de 2016

Comencem la Setmana Solidària

Des d'avui i fins divendres dia 11, amb l'objectiu de desvetllar actituds solidàries i de voluntariat, es treballaran a tots els cursos de l'escola diferents activitats que podeu veure en el següent quadrant.

A més a més, podeu seguir portant aliments i productes d'higiene personal que lliurarem al Rebost Solidari de Sabadell.
I per acabar la setmana, hi ha 3 activitats generals que us volem explicar:
divendres a les 12h tots els alumnes de l'escola, cantaran la cançó SISI KUMBALÉ que han anat aprenent des de fa dies (la teniu aquí perquè la pugueu assajar).

Listen to "SI SI KUMBALE" on Spreaker.

Aquell mateix dia al plegar, uns alumnes voluntaris de 1r. d'ESO vendran clauers que han fet els alumnes de 6è. a 1'50€ per destinar els guanys a l'Escola Pia de Sokone (Senegal).
Finalment, tots els qui vulgueu passar un matí de diumenge diferent i solidari, podeu fer la inscripció per la Rodada Popular del dia 13.
Al llarg dels propers dies anirem publicant notícies de les activitats que s'aniran portant a terme.