dilluns, 20 de juny de 2016

Visita a Ten Productions

Aquesta darrera setmana de consolidació, els alumnes de 4t d'ESO de l'específica de música i llenguatge musical han visitat la productora "Ten Productions". Allà han pogut aprendre com funciona una productora musical i un estudi de gravació, han observat la manera de fer arranjaments, canvis de to, d'instrumentació... I per acabar, han tingut l'oportunitat de gravar la cançó dels Txarango "Compta amb mi", que podeu escoltar en aquesta mateixa notícia.

S'ho han passat molt bé, han valorat la sortida molt positivament i pels alumnes ha estat una experiència per recordar durant molt de temps. Podeu veure un recull de fotografies de la visita seguint aquest enllaç i reproduir la cançó que han gravat just aquí sota.