dijous, 2 de juny de 2016

Cloenda de la Campanya de Pastoral

Aquest matí ens hem trobat tots els alumnes, professors i tot el personal de l'escola al pati per fer l'acte festiu de tancament de la campanya "Escolta, pensa, actua".

L'acte, que ha estat acompanyat pels professors i alumnes de conjunt instrumental de cicle superior i 1r d'ESO, ha volgut fer un recorregut per les diverses activitats que s'han portat a terme al llarg del curs. Cada activitat ha estat acompanyada d'una desfilada amb alumnes representants de diferents cursos acompanyats de peces musicals.

Finalment, la cançó de la campanya interpretada en directe per les alumnes de 2n d'ESO B i cantada per tothom al pati, ha posat el punt més festiu.
En acabar, hem vist com el Joan i l'Uri acabaven de pintar el logo de la campanya a la paret del pavelló.

En aquest enllaç trobareu les fotografies d'aquest acte de cloenda.