dimarts, 17 de maig de 2016

1r de Batxillerat de pràctiques de química a la UAB

Aquest matí, els alumnes de 1r de Batxillerat que cursen l’assignatura de Química han anat al campus de Bellaterra de la Universitat Autònoma a realitzar unes pràctiques sobre cinètica química. Aquestes pràctiques formen part del projecte REVIR.

El projecte REVIR (Realitat-Virtualitat) consisteix en oferir a l'alumnat i al professorat de secundària de Catalunya unes sessions de treball experimental en un laboratori informatitzat en el Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM) de la UAB. Es tracta que l'alumnat posi en pràctica, durant aquestes experiències pràctiques, els seus coneixements de Física, Química i/o Biologia i s'adonin de la seva utilitat en diverses aplicacions.