dimecres, 6 d’abril de 2016

Concurs FEM Matemàtiques a 2n d’ESO

Dissabte passat, quatre alumnes de 2n d'ESO de l'escola van participar a la 2ª fase del concurs FEM Matemàtiques 2016, enguany celebrada a l'Escola Pia Sarrià-Calassanç pels centres associats a l'Abeam, l'associació de matemàtiques de la demarcació de Barcelona. D'un total de 3100 alumnes de 80 centres diferents que havien participat a la 1ª fase del concurs, dissabte es van aplegar 180 alumnes.

Durant la jornada van haver de realitzar un prova en grup i una individual. L'alumne de l'escola Pere Valls, va obtenir la segona millor puntuació en la prova individual, classificant-se així per a la fase final de Catalunya, enhorabona Pere! Felicitem al Pere i als seus companys per la seva bona feina i els animem a seguir fent matemàtiques! En aquest enllaç hi trobareu més fotografies del concurs.