dimarts, 15 de març de 2016

Els alumnes de batxillerat ja són a França

Durant el dia d'ahir van visitar el museu de la memòria històrica de la Jonquera (el MUME). Els guies del museu els van explicar la importància d'aquest museu i de recordar els fets de la guerra civil espanyola i com es connecta aquesta amb l'holocaust nazi i la segona guerra mundial.
Tot seguit van anar a Cotlliure per gaudir d'un temps d'esbarjo per dinar i van fer una ruta per llocs emblemàtics del poble guiats pels alumnes de segon de batxillerat. Ells mateixos van llegir uns textos de diversos autors espanyols exiliats fins a arribar a la tomba de Machado on van llegir uns fragments de "Proverbios i Cantares" entre d'altres.
Més tard ja van prendre possessió de la seva habitació d'hotel per tot seguir anar a sopar a Perpinyà.
Durant el dia d'avui aniran a visitar la Maternitat d'Elne i visitaran la platja d'Argelès on hi ha haver un dels mes grans camps de concentració de refugiats espanyols.

En aquesta fotorafia podeu veure els alumnes davant de la platja de Cotlliure.