dilluns, 7 de març de 2016

Diada de la Participació

Divendres passat, tots els alumnes de l'escola van portar a terme una activitat molt especial: la Diada de la Participació fruit del procés assembleari que es va fer a totes les tutories setmanes enrere demanant als alumnes què canviarien de l'escola perquè sigués més bonica i vinguessin contents. Les propostes més votades van ser dues: decorar els passadissos i pintar una paret del pati. L'equip de pastoral es va posar en marxa per organitzar aquesta jornada que es va fer amb les parelles de padrins que ja funcionen a l'escola.

Cadascú va fer un fris amb paraules boniques i va estampar la mà a la paret del pati d'infantil. Tot plegat ha fomentat que hi hagi més color, més decoració i sobretot i el més important, és que ho hem fet tots junts.

En aquest enllaç podeu veure les fotografies d'aquesta diada tan especial.