dijous, 18 de febrer de 2016

Medalla d'Or al Mèrit Cívic atorgada per l'Ajuntament de Barcelona a l'Escola Pia de Catalunya

L'Escola Pia de Catalunya va rebre la Medalla d'Or al Mèrit Cívic de mans de l'alcaldessa de Barcelona, la Sra. Ada Colau. Aquest lliurament es donà amb motiu del bicentenari de l'Escola Pia de Sant Antoni, però era adreçat a la totalitat d'escoles de Catalunya. Rebé el guardó el P. Josep Maria Canet, juntament amb una alumna de l'escola de Sant Antoni. Fou un acte mot emotiu celebrat al Saló de Cent de l'Ajuntament de Barcelona, i per part del nostre centre hi assistiren representants del claustre docent, l'equip directiu, el personal d'administració i serveis i l'AMPA. La cerimònia finalitzà amb la interpretació de la cançó La meva mestra, d'en Joan Manuel Serrat, antic alumne de l'Escola Pia de Sant Antoni i en presència de la Sra. Conxita, la mestra d'aquella escola a la qual li dedicà la cançó.

Aquí més fotografies de l'acte.