dilluns, 9 de novembre de 2015

Formació de delegats d'ESO i Batxillerat

Durant els matins del dimecres i divendres de la setmana passada, els dos alumnes delegats de les respectives classes de 1r i 3r d’ESO i de 1r de Batxillerat hem participat d’un curs de formació per preparar la nostra feina com a delegats.

Ens aquestes 10hores de formació, ens han ensenyat el principal i necessari del nostre càrrec i dels nostres drets i deures, des de com portar reunions fins a com gestionar conflictes. Tot això ho hem fet a través d’activitats molt dinàmiques i divertides, i no ens hem avorrit en cap moment.

A més a més, trobem que és una molt bona idea que l’escola organitzi aquest curs perquè ens permet començar la nostra tasca sabent el que hem de fer i amb seguretat. També agraïm que l’escola doni aquesta importància a la veu dels alumnes i animem als alumnes a presentar-se a ser delegats perquè t’ho passes molt bé i s’aprenen moltes coses.

Sira López, Núria Carrasco i Carlota Bernadí
 Delegades de 3r d’ESO