dimecres, 11 de novembre de 2015

Dia de la ciència

Ahir vam celebrar el dia de la ciència a la nostra escola en motiu de la 20a Setmana de la Ciència que tindrà lloc entre els dies 13 i 22 de novembre.
Com cada any els alumnes de 2n de batxillerat que cursen batxillerat científic preparen uns tallers divulgatius de diferents branques del coneixement de les ciències com són l’astronomia, el so, la llum, l’electromagnetisme, la pressió i la química.

Durant tot el dia aquests alumnes es converteixen en joves professors i van explicant d’una forma planera i atractiva els conceptes més bàsics i els experiments més curiosos del seu taller a companys de l’escola, des de 5è de primària fins a batxillerat. Podeu veure un vídeo-resum de la jornada a continuació, i accedir a l'àlbum de fotografies mitjançant el següent enllaç.

Per altra banda al web setmanaciencia.fundaciorecerca.cat podreu trobar activitats que es fan arreu de Catalunya relacionades amb aquesta setmana de la ciència així com participar en un joc de ciència i guanyar una tablet.