dijous, 18 de juny de 2015

Entrega de premis als exploradors de llibres

Benvolguts exploradors, ja ha arribat el final de curs i us volem comunicar els alumnes de l’escola que han guanyat el comentari d’exploradors de llibres. Com bé sabeu, cada any l’escola participa del projecte “El Goig de llegir” d’Escola Pia Catalunya i durant els curs escolar l’alumne que ho desitja escriu el comentari del llibre o llibres que ha llegit al blog corresponent.

Posteriorment, els docents i mediatecaris que participen del grup d’animació a la lectura escullen els guanyadors tot valorant la creativitat i enginy dels diferents comentaris. Els premiats van ser els següents alumnes:

Victor Mendez - 2n d’EP
Laia Miragall - 3r d’EP
Laia Ramirez - 4rt d’EP

I és ara al mes de juny quan es comuniquen els guanyadors juntament amb el llistat de llibres recomanats per l’estiu.