divendres, 29 de maig de 2015

Cantània 2015 - Al bell mig de la terra

Els alumnes de 5è i 6è de Primària Musical dimecres van viure una experiència que esperem que recordin durant molt temps: participar en l’activitat «Cantània».

Durant el segon i tercer trimestre hem estat assajant la cantània «Al bell mig de la terra», composada per Xavier Pagès i escrita per Carlota Subiró. Aquest any la Cantània ens explica la història de Khalil, un noi d'origen africà que fa poc temps que viu en una ciutat del sud d'Europa i que està fascinat per una nova descoberta: el mar Mediterrani.

Han sigut setmanes intenses, memoritzant les cançons, treballant la veu, les lletres, aprenent els moviments, noms de peixos, de ciutats, … i trobant el temps necessari per tenyir la samarreta que havíem de dur :D

L’esforç ha valgut la pena, perquè després de cinc mesos de feina, va arribar l’esperat 27 de maig i el nostre concert! Com veieu a les fotografies vam gaudir d’allò més. En aquest "mur" on-line podeu llegir les opinions d'alguns dels alumnes que van participar en aquest concert a l'Auditori de Barcelona.

Des de l’escola creiem que és una vivència musical important i inoblidable per a tots, cantaires i famílies. Enhorabona!