dimecres, 27 de maig de 2015

Alumnes premiats a la 1a Festa de les Arts

Ahir dimarts dia 26 de maig, l’Escola Pia de Catalunya va celebrar la primera Festa de les Arts, a l'Escola Pia Terrassa. A banda dels tradicionals premis literaris de prosa i poesia (Premis a la Creativitat que se celebren des de fa 20 anys), en aquesta ocasió es van guardonar, per primer cop, les propostes en les categories de fotografia i plàstica (pintura, dibuix, disseny gràfic) i escultura i volum.

Tres alumnes de l'Escola Pia Sabadell van ser guardonats amb els Premis a la Creativitat en categoria de prosa: Jaume Cañizares de 3r d'ESO i Miquel Cuesta de 1r de Batxillerat, i en categoria de poesia: Anna Soler de 1r Batxillerat. Els alumnes, a excepció del Jaume que es troba a Nîmes participant de l'intercanvi, i les seves famílies van assistir a la cerimònia de lliurament d'aquests guardons.

Des de l'escola volem felicitar al Jaume, el Miquel i l'Anna per aquest merescut reconeixement.