dimarts, 12 de maig de 2015

Commemoració de les Víctimes dels Camps Nazis

Dijous a la tarda l'alcalde de Sabadell, Joan Carles Sánchez, va rebre al seu despatx Camino Llonch, alumna de 2n de batxillerat de l'escola, i el professor David Serrano. Van parlar de l'experiència del viatge al camp de concentració de Bergen Belsen. Posteriorment, durant la diada de l'Aplec de la Salut, Serrano va conduir l'acte de Commemoració de les Víctimes dels Camps Nazis, en què es va sentir la veu d'Isaac Borojovich dedicada a Sabadell i posteriorment Camino Llonch va llegir un breu text. L'Alcalde va cloure l'acte i va agrair en nom de la ciutat el projecte de documental "Menazka (la cassola)". Després d'un minut de silenci es va procedir a dipositar diversos rams i corones. Professor i alumna en van depositar una en nom de l'Escola.