dijous, 30 d’abril de 2015

Jornades esportives a l'ESO

Amb les diades de dilluns (1r i 2n d'ESO) i dimarts (3r i 4t d'ESO) donem per acabades les jornades de l'esport d'aquest curs. Els alumnes varen participar en diferents esports d'equip (bàsquet, futbol i handbol), en un triangular pel matí entre les tres classes del mateix curs, i en esports individuals i per parelles (ping-pong i bàdminton respectivament). A la tarda els esports d'equip, i segons la classificació obtinguda, es van realitzar entre cursos diferent.

L'objectiu d'aquestes jornades esportives és que els alumnes s'ho passin bé realitzant activitat física amb un caire competitiu, però sense oblidar el joc net i el respecte pel company i l'adversari. Segur que tots en varen treure coses positives i des del departament d'Educació Física volem felicitar a tots els participants i en especials als que han posat les coses fàcils als organitzadors i àrbitres. Com de costum, trobareu un àlbum d'imatges a la secció de fotografies del web o accedint-hi amb el següent enllaç.