dilluns, 27 d’abril de 2015

Fem Matemàtiques 2015

Dissabte passat, 4 alumnes de 2n d'ESO de l'escola van participar a la 2ª fase del concurs FEM Matemàtiques 2015, enguany celebrada a la Fundació Llor de Sant Boi de Llobregat pels centres associats a l'Abeam, l'associació de matemàtiques de la demarcació de Barcelona. D'un total de 3100 alumnes de 79 centres diferents que havien participat a la 1ª fase del concurs, dissabte es van aplegar 180 alumnes. Durant la jornada van haver de realitzar una prova en grup i una prova individual que permetia seleccionar 16 alumnes per a la fase final de Catalunya. Des d'aquí volem afegir-nos a les felicitacions que van rebre tots els participants dissabte per part de la presidenta de l'Abeam, l'alcaldessa de Sant Boi i la representant de la Generalitat de Catalunya, i animar-los a seguir fent matemàtiques!