dimecres, 25 de març de 2015

Madrid 2015: Resum final

Ahir va ser un dia molt intens pels alumnes de Batxillerat. Van anar al museu Tyssen, al congrés dels diputats i veure el musical del Rey León. Avui han fet una ruta per veure el parc del Retiro i el Palau de Cristall, tot passant per Cibeles, la plaça de la hispanitat i la Puerta de Alcalá. Alguns alumnes han anat en barca i d'altres han gaudit de xocolata amb xurros, i durant les estones de temps lliure han optat per visitar el Prado, l'estadi Santiago Bernabéu, el Mirador del círculo de bellas artes, el Jardí Botànic, etc. Avui agafaran l'AVE de tornada a casa a les 14:30 i a les 15:00. Els professors volen felicitar als alumnes pel seu comportament exemplar durant tot el viatge.

S'ha actualitzat l'àlbum del viatge amb les noves fotos que ens han arribat, per accedir-hi feu clic en el següent enllaç.