dimarts, 24 de març de 2015

Treballs de síntesi

Aquesta setmana els alumnes de l’escola de 1r a 3r d’ESO han començat a treballar en el treball de síntesi.
Els alumnes de 1r d’ESO estan treballant el coneixement que tenen de Sabadell a través d’una sèrie de visites a diferents punts d’interès de la ciutat on recopilen dades que després s’emportaran a l’escola, on agruparan tot el que hagin après en una revista maquetada per ells mateixos. Avui han visitat el voltants del Riu Ripoll i la Torre de l’Aigua.

A 2n d’ESO, per la seva part, ahir van visitar el Parc Catalunya on van estar-hi tot el matí treballant sobre el terreny. Avui han dedicat el dia a treballar des de l’escola amb la informació que van recollir. Demà però, tornaran al parc de visita a l’observatori .

Ja per acabar, els alumnes de 3r també han estat a l’escola i s’han preparat per la visita de demà a Arenys de mar, on els espera un dia de navegació i de treball de camp on investigaran el medi marítim i coster de la zona.
Podeu accedir a l’àlbum de fotografies fent clic en aquest enllaç. S’actualitzarà conforme n’arribin de les noves activitats i sortides que els alumnes facin a partir de demà.