divendres, 6 de febrer de 2015

Informàtica extraescolar

Com fa ja tants i tants anys, aquest curs tenim en marxa l'activitat extraescolar d'informàtica. És potser una de les activitat que fa més anys que perduren a l'escola i, com no podria ser d'altra manera, s'ha anar adaptant al pas del temps i a un alumnat cada dia més tecnològic.

Després de dedicar part del primer trimestre a l'ofimàtica (processador de text, presentació amb diapositives), a navegar per Internet i a l'edició d'imatges, des de fa ja uns dies, els nens i nenes d'informàtica estan aprenent les primeres nocions de programació. Així doncs, a través de la creació d'un joc, aprenen a fer funcionar l'Scratch. Si enllestim aquest projecte amb prou temps, s'iniciaran en l'edició de pàgines web. Més fotografies seguint aquest enllaç.