dijous, 26 de febrer de 2015

Benvinguts al Circ de 4t!

Durant aquest últim mes, a les sessions d'Educació Física, els nens i nenes de 4t C de primària han estat treballant el Circ. Inicialment han conegut els diferents espectacles que s'hi inclouen com els malabars, les piruetes, la màgia, els pallassos, el mim, entre d'altres. A partir d'aquí i organitzats per grups, han preparat una representació de circ. Cada nen/a ha escollit quin espectacle voldria fer i s'ha organitzat amb els altres companys i companyes amb els que coincidia. Així doncs, hem tingut un espectacle combinat de malabars, força i equilibri; un de mim i pallassos; un de piruetes i figures humanes; un de mags; i un espectacle amb cordes. Tot plegat dirigit i amenitzat per dos presentadors i una presentadora que s'han preparat un esquetx entre escena i escena.
Els nens i nenes s'han organitzat autònomament decidint el què farien, el vestuari, el maquillatge i la música. Seguint aquest enllaç trobareu un àlbum fotogràfic de l'activitat.

La valoració que en fan els alumnes és que encara que ha costat en alguns moments, sobretot posar-se d'acord uns i altres i que s'han passat nervis abans de començar l'espectacle, ha valgut molt la pena. Amb tot això els nens i nenes de 4t no només han treballat les habilitats motrius corresponents a la seva edat, sinó que ha més han après a organitzar-se, a prendre decisions, a ser més autònoms i a esforçar-se per assolir objectius no sempre fàcils.

També els grups de 4t A i 4t B treballaran aquest projecte durant el tercer trimestre.