divendres, 30 de gener de 2015

Per la Pau... El respecte tot un repte!

Amb aquest lema hem celebrat avui dia 30 de gener el Dia Escolar de la No violència i la Pau (DENIP). Durant una hora, els alumnes grans han compartit amb els petits una estona de reflexió sobre alguns símbols de pau: el colom, el colom missatger, el símbol de pau i Pau Casals. Seguidament han portat a terme una manualitat on han dibuixat un dels símbols de pau i conjuntament han escrit missatges de pau.

Degut a l'avís de la Direcció de Protecció Civil on es recomanava no portar a terme activitats a l'aire lliure per previsió de forts vents, hem suspès l'acte conjunt al pati que tancava l'activitat realitzada a les classes. Tot i així, l'estona dedicada a parlar de la PAU ha estat molt enriquidora ja que és un dels pocs moments al llarg del curs on els alumnes de diferents edats comparteixen les mateixes activitats. En aquest enllaç podeu veure totes les fotografies.